چرخ زندگی ۴۰ بانوی روستایی با همت بچه مسجدی ها می چرخد 

چرخ زندگی ۴۰ بانوی روستایی با همت بچه مسجدی ها می چرخد 

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰
یوسف پور صالحی گفت: هدف از برگزاری دوره آموزش خیاطی، توانمندسازی بانوان روستا است تا بزودی با راه اندازی کارگاه خیاطی و تجهیز آن، چرخ زندگی ۴۰ بانوی خیاط روستا بچرخد.

«یوسف پور صالحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، برگزاری دوره های مهارت آموزی و  کارآفرینی را از اولویت های کانون شیخ طوسی برشمرد و گفت: یکی از فعالیت های کانون، برگزاری دوره آموزش خیاطی ویژه بانوان روستا است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ طوسی رودبار جنوب افزود: در همین راستا ۴۰ نفر از بانوان ۲۰ تا ۴۰ سال روستا در این دوره آموزشی ثبت نام کرده اند.


وی بیان کرد: دوره آموزش خیاطی زیر نظر یک مربی مجرب و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران در حال برگزاری است و هنرجویان مهارت های لازم در این زمینه را فرا می گیرند.



پور صالحی ابراز کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی توانمندسازی بانوان روستا است تا بزودی با راه اندازی کارگاه خیاطی و تجهیز آن، چرخ زندگی ۴۰ بانوی خیاط روستا بچرخد تا از این طریق زمینه اشتغال آنها فراهم شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ طوسی رودبار جنوب ادامه داد: در پایان دوره آموزش خیاطی گواهینامه معتبر از فنی و حرفه ای اعطا می شود.



وی با اشاره به هفته کتاب، اظهار کرد: اجرای طرح شنبه های کتاب از برنامه های هفته کتاب کانون است که شنبه آتی پس از اقامه نماز مغرب در مسجد برگزار می شود.


پور صالحی در خاتمه عنوان کرد: قصد داریم در این هفته کتابی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به نمازگزاران معرفی کنیم.

پایان پیام/ 586